Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

sex user

Addig vártam, hogy már nem is tudom. Kell ez nekem? Ahhoz kell, hogy szeressenek.

Friss topikok

  • pittscards: Megnézheted ezt a terápiát: www.sexualgrounding.hu/index-magyar.html (2014.02.26. 08:06) Vége
  • Nevu Sere: @titokmacsek: Nem, a kultúra szót csak azért használtam, mert az ember képes maga eldönteni, mit k... (2012.09.12. 09:29) Beszélgessünk a citromtortáról!

Vége

2012.09.12. 09:27 | Nevu Sere | 8 komment

Töröltem a blogot, 4 év mind a 40 posztját [a legutolsót kivéve], a többszáz kommenttel együtt. A szégyenérzet nem szűnik, hanem egyre erősödik. Puritán, "titokmentes" életmódomat viszont sikeresen tartom - még mielőtt sokan azt mondanák, hogy inkább dugjak egy jót, elmúlik, nem, nem múlik el, fokozódik. Túl sokszor próbáltam már... A lelkiismeretfurdalás napi szinten zavarja nyugalomra berendezkedett életemet, és az is sűrűn eszembe jut, hogy ez a blog még fertőzi a világhálót... nem, semmi nincs már így.

Rögtön a legelején elszúrtam a szexuális életemet, utána még megtapostam és rúgtam bele jópárat, tapasztalt szexblog-olvasókat is meglepve... magamra vessek. Ezt csak elfelejteni lehet, jóvá tenni legfeljebb az elhatározásokkal, hittel, vallással.

Bajban volt a lelkem és a testem, de már túlestem azon a sötét korszakon. Az ellenállás, ha olyan szituációba keveredek, magától értetődő, mindent megmagyaráz. És már szituáció sincs, mert nem járok bulizni, nem iszom alkoholt, más helyzetben meg tiszta fejjel meg tudom magamat védeni.

Úgy kell élnem az életem, hogy képes legyek elfogadni magam. Nem akarok ágyast, szeretőt, élettársat. Partnert. Nincs rá szükségem, nyűg, fölösleg. De gyerekeim apja még bekopoghat, ha eléggé elszánt, hogy... akar gyereket, nem vár a családdal 40-45 éves koromig, nem hagy ott addig egy 20 évesért, és aki nem szégyell elvenni. Már nem áll távol tőlem a hitélet, segít a tisztulásban, és én most nem vágyom jobban másra, minthogy... de az már nem ebbe a blogba tartozik.

Igen, visszatértem a kezdetekhez [ha valamely olvasóm még emlékszik az első bejegyzésre]. Egy vallásos férfival még sikerülhet... talán. Utolsó pillanatok.

Címkék: - Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://sexuser.blog.hu/api/trackback/id/tr744771628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. pretender 2012.09.16. 21:35:49

sajnálom, hogy törölted :(

pittscards 2012.09.22. 20:54:17

RSS-olvasóból követtem a blogodat, ezért még megvannak a régi bejegyzések. Véletlenül kiválasztottam egy bejegyzést, ahol azt írtad, ahogy egyéjszakás kalandba keveredtél egy külföldi kollégáddal. Eltűnt az a laza nő, helyette (ha jól értem) befordultál a vallásba - ez csak megerősíti bennem a képet, hogy a vallás többnyire tönkreteszi és megnyomorítja az embert.

Hogy gondolod megtalálni gyermekeid apját anélkül, hogy partnered legyen?

Nevu Sere 2012.09.28. 00:07:54

@pittscards: 2. kérdésedre a válasz: "csak" partneri viszonyban nem szeretnék lenni. Inkább egyedül.

Amennyiben az egyéjszakás szexet gyakorló nő [férfi?] "lazának" számít, akkor számomra ez egy negatív fogalom.

A jelzőkkel finomabban bánnék. Egy tiszta életet élő ember [nő] már csak azért sincs "megnyomorítva", mert az utat ő maga választotta. A szexuális [=negatív] élményekből való testi és lelki [!] szabadulás egyfajta megtisztulás, a legkevésbé sem tesz tönkre. Ellenben azzal, amikor valaki ráébred [nem föltétlenül nő], hogy addig egy szexuális eszköz volt, a lelkét pedig kihasználták [átverték], hogy szerelmes gyengeségében egyre mocskosabb dolgokra mondjon igent, melyet azután már soha nem fog elfelejteni.

Összességében magamat okolhatom, ami persze nem enyhíti a történések súlyát. A történetét, mely örökre bele van írva az életem könyvébe. Jóvá tenni már nem tudom... de ez még mindig nem nyomor, mert a további lapokat a megbánás, jóra [tisztára] való törekvés írhatja szebbre.

Pirx 2012.10.31. 09:26:50

2008-ban beszéltünk utoljára. Hellyel közzel követtelek. Sajnálom. Sajnálom, hogy eddig jutottál, és kizárod magad az életnek olyan szegmenséből, ami jó. De a te döntésed, amit félog értehtően, a múltad motivál.

Légy boldog az általad választott úton!

Nevu Sere 2013.02.02. 20:48:14

@Pirx: Köszönöm a jókívánságokat.

Számomra nem derült ki, hogy jó, ezért én nem sajnálom, hanem inkább szerencsésnek érzem magam.

Már gondolatban is kizárom a szexet, lassan 1 éve nem maszturbáltam [már a leírása is idegen], rég éreztem magam ennyire szabadnak. Nem vagyok a rabja, nem irányít, nem zsarol. Csodás érzés..

Nevu Sere 2014.02.24. 22:39:38

@pittscards: Most újraolvastam a kommentet, idelátogattam, írt-e még valaki. Én most biztosan reagálnék az utolsó mondtodra, ami eddig elkerülte a figyelmemet: hát erre jó a vallás! Ott nincs partner. Találkoznak, megbeszélik, összeházasodnak. Nincs pardon.

"Önmegtartóztatásom" [valójában önmagam újraelfogadása] azóta is tart, már években mérhető, hogy minden szinten kizárom blogom tárgyát a mindennapjaimból. El szeretném mondani, mert képes rá az ember, az az ember is, aki már megélte az egészet, és a pillanatnyi testi örömöknél sokkal tartósabb, mélyebb boldogságot képes adni.

Már várom a kérdést: nem, nincs még "apajelölt". Maholnap 40 vagyok... így már inkább a lemondásra kell erősítenem. A gyermekről való lemondásra. Ez fáj, de ezt sikerült az életből kihoznom. Úgy, hogy ép maradtam. Ez fontos.

pittscards 2014.02.25. 18:11:38

@Nevu Sere: Az "erre jó a vallást" másképp értettem. A feleségemnek van egy jó megfigyelése: a kultúránk (keresztény vallásban gyökerező) szexuális nevelése a tiltásokra koncentrál. "Ne ess teherbe", "ne feküdj le senkivel", "ne ejts teherbe senkit". Az iskolai felvilágosítás 99%-ban a nemi betegségekről szólt. A keresztény vallás elriaszt a szextől, bűnnek tartja (mint annyi mást) és egészen téves képet épít fel emberekben, ettől lesznek "szexuális nyomorékok". Attól, hogy önként vállalják, még ugyanúgy nyomorít - azok az őrültek, akik Húsvét környékén a Fülöp-szigeteken önként felszögeztetik magukat egy keresztre, életreszólóan megsérülnek.

A Biblia azzal kezdődik, hogy "Teremté tehát az Isten az embert az õ képére [...] és monda nékik Isten: Szaporodjatok és sokasodjatok". Azzal, hogy nem szaporodsz, ellent mondasz az istenednek. Miért?

Ami még feltűnt: ha nincs párod, ki az, akinek a "a pillanatnyi testi örömöknél sokkal tartósabb, mélyebb boldogságot" adod?
süti beállítások módosítása